avatar Ten blog rowerowy prowadzi dodoelk z miasta Ełk. Przejechałem 189058.27 kilometrów w tym 4539.60 w terenie. Moja średnia prędkość 20.65 km/h

Marzec, 2017

Piątek, 31 marca 2017 · dodano: 01.04.2017 | Komentarze 0

Zupełne przeciwieństwo dnia wczorajszego. Miałem dziś ciśnienie na rower i nawet padająca upierdliwa mżawka nie przeszkadzała. Ciepło, 7 na plusie o 7mej rano.

test

Czwartek, 30 marca 2017 · dodano: 31.03.2017 | Komentarze 0

Założyłem koło z prądnicą i tylne, które wróciło z nową obręczą. Trzeba sprawdzić ustawienie klocków, działanie oświetlenia i ładowania. Huawei'a obsługiwać podczas jazdy się nie da, albo nawigacja głosowa zostanie (jeśli się sprawdzi), albo będzie powrót do Lumii.
Kategoria <50

Czwartek, 30 marca 2017 · dodano: 31.03.2017 | Komentarze 0

Dziś żadnego dłuższego wyjazdu, dopadł mnie niechcic. Jadę, a w zasadzie się toczę na chwilę do lasu. Powrót krótki.

Środa, 29 marca 2017 · dodano: 30.03.2017 | Komentarze 0

Końcówka kilkudniowej ładnej pogody. Rano bezwietrznie, lusterko na jeziorach, ale zimno, ledwie jeden na plusie. Za miastem zza chmur wygląda słońce, odczuwalnie cieplej, choć zaczyna dmuchać. Na polu dwa łosie, dorosły z młodym - nie stawałem aby nie denerwować. Do Stacz asfaltem, a potem do lasu, do którego rzadko zaglądam, a bardzo lubię. Natykam się na stado dzików z młodymi, zawracam, drogi bardzo piaszczyste, latem musi być tutaj niezła piaskownica. Chciałem dotrzeć nad jezioro Skomętno, ale trafiam na zabudowania, potem odpuszczam, bo zaczyna brakować czasu. Szybka krajówka i mała dokrętka po Ełckim Borze.

Po drodze zrobiłem test OSMAnd'a i nawigacji głosowej. Wczytałem GPX'a i jechałem po trasie (ze słuchawką w uchu), gdy trasę opuszczałem program sam obliczał nową, w sposób taki aby wrócić na zaplanowany ślad. Kolejny test na następnym wyjeździe, muszę sprawdzić jak szybko baterię aplikacja zżera.

Powrót w deszczu z kołem w ręku, bo wróciło z nową obręczą.

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 29.03.2017 | Komentarze 0

Miałem jechać znów w las, bo plecy nie dokuczają wcale. Nad jeziorem względny spokój, gdzie się wiatr podział? A może by tak asfaltową pętlę zrobić zamiast kręcić się w kółko? Zaraz dostaję odpowiedź. Przez chmury przebija się słonko i razem z nim rozkręca się nieobecny, ehh znowu marznę. W końcówce zaliczam jeszcze kawałek lasu.

Po pracy jeszcze jedna runda po lesie. Fajnie, bo się wiatr uspokoił, ale już tak ciepło jak wczoraj nie jest. Na powrocie złapałem na promenadzie koło, koleś cisnął 35km/h pod wiatr, to jak nie skorzystać...

w las

Poniedziałek, 27 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 1

Dzień wolny od pracy spędziłem w poczekalniach gabinetów lekarskich, przynajmniej udało się trzy tematy jednego dnia załatwić.

Bezchmurne niebo od rana, pełna lampa ale wiatr skutecznie temperaturę zbijał. Gosia odpuszcza, ja się waham czy szosa czy MTB, ostatecznie wybieram las. Bardzo trafnie. Dwie godziny samotności, szumu wiatru i śpiewu ptaków. Super. Trochę mi tyłek wytrzęsło, choć unikałem podrzędnych dróg, mam nadzieję że jutro nie będę cierpiał.

jeszcze nie czas...

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 0

Było kilka planów, ale ostatecznie jedziemy do Puszczy Augustowskiej. Zimno, jeden na plusie, chmury na niebie i wiatr z północy. Może mocno nie wieje, ale mocno wkurza. Robimy postój na leśnym parkingu na kanapkę i dajemy wsteczny. W ręce jeszcze jakotako, ale stopy mi marzną, może nie tak jak zimą, ale komfortu nie ma za grosz. Końcówka po wioskach, myślałem że namówię żonę na jakąś dokrętkę, ale widzę że ma dość. Ja też mam problem z jakimiś prądami chodzącymi w okolicy lewego łokcia i porzucam plan samotnego dokręcania.

Sobota, 25 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 0

Wczoraj całe popołudnie w łóżku, dziś już lepiej. Ciut na plusie, spory wiatr, może być... Ełckie wokół, odwiedziłem Żabie Oczko i pokręciłem trochę po mieście.

Kategoria dom/praca, <50

Piątek, 24 marca 2017 · dodano: 25.03.2017 | Komentarze 0

Zdecydowanie cieplej niż wczoraj, ale chwilę po wyjeździe zaczęło kropić. Promenada i przy torach.

Po pracy znowu nie mam na nic siły, coś mnie jakaś niemoc dopadła. Jadę tylko kawałek do lasu, bo szkoda pogody. Bezchmurne niebo, lampa, tylko ten mocny zimny wiatr...

Czwartek, 23 marca 2017 · dodano: 24.03.2017 | Komentarze 0

Mróz, jezioro przymarzło, trawa biała, ale na osłodę zero wiatru i słonko na niebie. Ciut dłużej niż potrzeba, aby dowieźć dupę do pracy.

Po robocie ruszam na dwie godzinki, bo tyle czasu było. Jakoś tak bez ikry, chęci wcale nie było, po prostu przekręciłem swoje. Poza tym przyjemnie całkiem, 7-8 stopni, lekki wietrzyk i przez cały czas tarcza słońca widoczna za chmurami.