Środa, 29 marca 2017 · dodano: 30.03.2017 | Komentarze 0

Końcówka kilkudniowej ładnej pogody. Rano bezwietrznie, lusterko na jeziorach, ale zimno, ledwie jeden na plusie. Za miastem zza chmur wygląda słońce, odczuwalnie cieplej, choć zaczyna dmuchać. Na polu dwa łosie, dorosły z młodym - nie stawałem aby nie denerwować. Do Stacz asfaltem, a potem do lasu, do którego rzadko zaglądam, a bardzo lubię. Natykam się na stado dzików z młodymi, zawracam, drogi bardzo piaszczyste, latem musi być tutaj niezła piaskownica. Chciałem dotrzeć nad jezioro Skomętno, ale trafiam na zabudowania, potem odpuszczam, bo zaczyna brakować czasu. Szybka krajówka i mała dokrętka po Ełckim Borze.

Po drodze zrobiłem test OSMAnd'a i nawigacji głosowej. Wczytałem GPX'a i jechałem po trasie (ze słuchawką w uchu), gdy trasę opuszczałem program sam obliczał nową, w sposób taki aby wrócić na zaplanowany ślad. Kolejny test na następnym wyjeździe, muszę sprawdzić jak szybko baterię aplikacja zżera.

Powrót w deszczu z kołem w ręku, bo wróciło z nową obręczą.