h km/h:

koniec 2012

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · dodano: 02.01.2013 | Komentarze 1

Stary rok skończył się nieciekawie, coś się przyssało i nie odpuszcza...
...ale jako całość poprzedni rok był niezły pod względem rowerowym.

Po jedynej w nogach dwusetce porwałem się na dwusetkę z randonneurs, i tylko się upewniłem że ta strona kolarstwa mnie najmocniej kręci. Potem trzysetka, było ciężko, ale dojechałem zdając sobie sprawę że takie dystanse jedzie się bardziej głową niż nogami. Poza tym od tamtej wycieczki po dziś dzień czuję problem z lewym kolanem. W międzyczasie koledzy namówili mnie na starty w Maratonach Kresowych. Pierwszy pełny dystans i wychodzi jaki jestem cienki po paru kilometrach jazdy na maksa. Następne starty już sprinterskie i jest dużo lepiej, w zasadzie każdy start w półmaratonie zakończył się na podium. Na brevet 400 kilometrowy nie wybrałem się, ale w tym czasie zaplanowałem swoją czterysetkę, co prawda nieukończoną. Dalej w głowie zrodził się pomysł na sześć setek, na początku roku była to abstrakcja, a jednak pojechałem, spróbowałem i się udało. Gdybym wcześniej o tym pomyślał, to wybrałbym się z rozpędu na BB, a tak nie było takiej możliwości, tym bardziej żal bo w tym roku najdłuższego brevetu w Polsce nie będzie. Pod koniec sezonu dwa starty w Supraślu, jeden w Kresowych (chyba nigdy nie byłem tak ujechany jak tam) i tydzień później na Zażynku (super impreza, choć miałem całkowity brak przygotowania do nawigacji).
Cele udało się zrealizować z nawiązką, z czego jestem zadowolony