Wtorek, 25 lutego 2014 · dodano: 25.02.2014 | Komentarze 1

Dziś wyszło tak że mam później do pracy się stawić więc wstaję też wcześniej zrobić parę kilometrów z rana. Tak jak ostatnimi czasy dookoła biało, sąsiedzi skrobią szyby w samochodach, lekko ślisko ale na szczęście nie ma biedy. Wczoraj trasy nie wymyśliłem, rano też nie mogłem się zdecydować. Dojechałem na Baranki i zawróciłem sam do końca nie wiem czemu. Kierunek Kalinowo. Nade mną księżyc dąży ku nowiu, niebo bezchmurne a na nim widać także Wenus ( teraz wiem gdzie mam patrzeć) Jest zimno, żałuję że nie wziąłem Alasek na ręce, ale jakoś trzeba sobie radzić. Na polu przed Sedkami widać trzy łosie, zatrzymałem się na fotkę ale jakość jest kiepska niestety.

Powoli zaczyna się nowy dzień, a czerwona tarcza słońca pojawia się tuż za miejscowością Wysokie. Na focie tego nie widać, ale świt był przepiękny, kolejny w tym roku - może zacząć je kolekcjonować ?

W Kalinowie nawrót, asfalty zaczynają płynąć pod wpływem coraz wyżej świecącego słoneczka, ale nadal maznę w dłonie i stopy, za to obudził się wiatr i całkiem miło popycha do przodu. Przejeżdżam, przez miasto mrużąc oczy przed odbijającym się od asfaltu słońcem, potem jest już trochę lepiej pod tym względem bo jadę przez las do Kałęczyn. Znowu nawrót, po drodze jeszcze jeden fajny obrazek i do roboty.