Poniedziałek, 17 lutego 2014 · dodano: 17.02.2014 | Komentarze 2

Jako że wczorajszy dzień spędziłem w poziomie, a dziś wyszło tak, że nie miałem nic na głowie przed pracą, udało się trochę pojeździć rano. Ruszam po 6tej, widać zaczynający się dzień na niebie, zachodzący księżyc w pełni i lekki mróz. Chodniki i podrzędne drogi pokryte szronem, całe szczęście na krajowej 16 jest w porządku. Spory wiaterek, początkowo wieje w plecy, po drodze kilka mocniejszych depnięć na górkach. Przed Kalinowem wstaje słońce, a ja jadę jeszcze kawałek w stronę Augustowa. Na powrocie trochę dmuchało, ale spodziewałem się że będzie gorzej, robi się coraz cieplej a drogi stają się mokre. Runda po mieście jeszcze, chciałem zjechać nad jezioro, ale tam nadal na chodniku biało, więc wycofałem się na asfalt. Tutaj z kolei nic nie widać, słońce odbija się od podłoża. Jako że byłem praktycznie pod domem zaleciałem zmienić okulary i przy okazji rękawice na lżejsze, bo ręce zaczynały mi się gotować w alaskach.

Powrót nad jeziorem, w końcu stało się to czego uniknąć udało się w ostatnich dniach. Odkąd stopniał śnieg mnóstwo razy przez szkła przejeżdżałem, tym razem ulgowo nie poszło. Szczęściem w nieszczęściu był to że niecałe 500 metrów z buta przeszedłem, nie chciało mi się dętki zmieniać tuż pod domem.