Lipiec, 2019

Wtorek, 16 lipca 2019 · dodano: 24.07.2019 | Komentarze 0

Kawałek lasu,16 stopni i brak wiatru. Ależ dawno mi się tak przyjemnie nie jechało, szkoda że tak krótko.

Poniedziałek, 15 lipca 2019 · dodano: 16.07.2019 | Komentarze 0

W zasadzie tylko powrót, bo do pracy pojechałem autem z rowerem na dachu. Lekko, w starych butach, to jedyne w których mam bloki ustawione na fittingu. W turystykach i zimowych ustawiałem sam (w oparciu o te) i być może to jest przyczyna dolegliwości.
Kolano OK, paluch też, da się już chodzić nie kulejąc.

poszukiwanie rozwiązania

Niedziela, 14 lipca 2019 · dodano: 15.07.2019 | Komentarze 0

Gosia chciała ruszyć do Giżycka, ale ja miałem obawy przed długą trasą. Proponuję jej oddzielne przejażdżki, Ona Giżycko, ja (jak się uda) - seta pod domem. Opcja ta jednak nie przeszła i ruszamy razem na trasę "zobaczy się po drodze". Zakładam na nogi nowo nabyte nakolanniki z widnstoperem.

Od samego początku czuję jakąś taką pełność w kolanie, jest z lekkim wiatrem w plecy więc jakoś mocno toto nie przeszkadza. W Wiśniowie nie odbijamy nad Selmęt tylko jedziemy do Prostek. U mnie ani lepiej ani gorzej, ale Gosia ma ponaciągane ścięgna w prawej nodze. Prawdopodobnie efekt całego tygodnia prób tanecznych. Pytam co dalej i choć serce jej się rwie do jazdy decyzja może być tylko jedna - wracamy. Zastanawiam się co zrobić ze sobą, cały czas dyskomfort, ale wiadomo że może się toto w ból przerodzić. Ostatecznie zostaję na kilometrowym wahadle poszukać rozwiązania.
Szukam bolesnych punków na prawym udzie, wbijam kciuk i obserwuję efekty. Ciekawe toto jest, bo po przyciśnięciu jednego miejsca przesuwa się także odczucie z kolana. Wreszcie znajduję jeden z punktów, tam podczas ostatniego zabiegu u fizjoterapeuty miałem niezły ból. Okazuje się że pewnie jeszcze trzeba nad nim popracować. Przechodzi jak ręką odjął :)
Ruszam na obwodnicę, robię dwie rundy i jest prawie dobrze. Prawie, bo przez moment się zapomniałem i mocno przycisnąłem pod górkę.

Czeka mnie jeszcze tydzień przymusowej przerwy od roweru, kolano od zginania odpocznie. Trzeba skończyć łykać przeciwzapalne pigułki, pojęczeć z bólu na wałku i po powrocie zrobić kolejny test.

Sobota, 13 lipca 2019 · dodano: 13.07.2019 | Komentarze 0

Wreszcie chwila na rower przed pracą. Paznokieć, a w zasadzie paluch boli przy każdym dotyku, przy chodzeniu (kulejąc) jest nieźle. Dwa dni prób tanecznych na ketonalu, a i tak, jak to w tańcu zdarzały się nadepnięcia i wtedy z bólu wyłem. Na rowerze zdecydowanie lepiej niż we czwartek, nawet w terenie da się już jechać. Niestety ciągle czuję jakiś dyskomfort w kolanie, nie boli ale coś tam się ewidentnie dzieje.

Miałem okrążyć ełckie, ale zobaczyłem na niebie balony i pojechałem w ich stronę.

Czwartek, 11 lipca 2019 · dodano: 13.07.2019 | Komentarze 0

Wczoraj rozwaliłem sobie paznokieć na prawym paluchu. Dopiero teraz człowiek czuje jak wiele w życiu znaczy z pozoru błaha część organizmu. Na rowerze też ciężko, na każdym krawężniku i dołku. Tańczyć będę pewnie na przeciwbólowych, bo nie ma innej opcji.

W końcu przestało wiać i od razu przyjemniej, na dotarcie choć na chwilę do lasu nie starczyło czasu.

Środa, 10 lipca 2019 · dodano: 11.07.2019 | Komentarze 0

Rano po mokrym, potem już tylko pod wiatr.

Kolejny dzień z maratonem tanecznym. Na szczęście kolano w porządku, nie robię tylko głębokich przysiadów.

Poniedziałek, 8 lipca 2019 · dodano: 09.07.2019 | Komentarze 0

Krótko i lekko, żeby nie nadwyrężać kolana. Podniosłem znowu lekko siodło.

spacerek z Małgosią

Niedziela, 7 lipca 2019 · dodano: 08.07.2019 | Komentarze 0

Terenowy spontan. Początek z wiatrem, więc miło i przyjemnie. Gosia w Zawadach chce już wracać, więc opcja lasem do Krzywego i Cisów odpada. Niestety dmucha już mocno, a mnie odzywa się kolano, widać za wcześnie stwierdziłem że wszystko jest w porządku.

Kolejny tydzień odpoczynku od kręcenia i może w weekend jakaś testowa setka. Lipiec będzie bardzo nędzny...

Sobota, 6 lipca 2019 · dodano: 08.07.2019 | Komentarze 0

Nic nowego, ale dawno się na żwirową autostradę w lesie nie zapuszczałem. Tak jak wcześniej, w słońcu ciepło, w cieniu zimno, dalej mocno dmucha.
Kategoria <50, dom/praca

Piątek, 5 lipca 2019 · dodano: 06.07.2019 | Komentarze 0

Rano w mżawce i piździawce, ależ zmiana od ostatnich upałów. Powrót w piździawie ze słońcem.