wieczorny szosowy trening

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Dziś znowu udało się wyjechać, ciut wcześniej więc trochę dłużej. Pojechałem jak wczoraj w stronę okolicznych górek, chciałem zaliczyć podjazd między Pamrami a Rantami, ale wyszedł tylko zjazd. Rozpędziłem się trochę i nie chciało się zawracać, a przy okazji urodził się pomysł pokonania trasy do Wydmin przez Szczepanki. Dario namawia mnie na start w Międzynarodowym Wyścigu Kolarskim
o Puchar Wójta Gminy Wydminy PUCHAR POLSKI w kategorii MASTERS "Orange Polska Cup 2012"
, którędy właśnie tą trasą przebiega, a ja nigdy nią nie jechałem. Droga dziurawa, wąska, upaćkana błotem z pola przez rolników, sporo fragmentów z sypkim piaskiem na zakrętach. Chyba jednak się nie zdecyduję, jazda w peletonie w takich warunkach po nauczce jaką miałem ostatnio to nie dla mnie, poza tym nie wiem jak takie obciążenie zniosłaby moja noga.

Ogólnie ciężko się jechało, duszno pochmurno, wiatr minimalny (w takie dni raczej pomaga niż przeszkadza). Noga nie bolała, ale nie przyciskałem, górki podjeżdżając na siedząco i z dużą kadencją. W Wydminach mała przerwa na włoskiego loda i pączka, bo od kilku dni miałem zajawkę na tłustą kluskę.