małe conieco przed robotą

Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 0

Wstałem przed budzikiem, więc trzeba było spożytkować czas. Zerknąłem w meteogramy - spory wiaterek i chłodnawo, więc ubrałem się na długo. Ruszyłem jak zawsze za jezioro, dobrze że się ubrałem bo wiało dosyć mocno i prosto w mordę. Standardowo jak ostatnimi czasy podjazd pod górkę za Szarejkami, dziś razy dwa i dalej w kierunku na Tracze. Później zmiana kierunku wiatru, tzn wiał dalej w tym samym, tylko ja miałem go teraz w d... :)

Przed wyjazdem jeszcze ustawiłem sobie w Sports Tracker'ze opcję voice feedback, całkiem niezła sprawa, dostaje się co kilometr informację o czasie jego pokonania i średniej prędkości. Tak więc z wiatrem kilometr wychodził w jakieś 1 min i 40 sek ze średnią ponad 35 km/h :)

Dalej w Nowej Wsi przy torach i tym razem nie szosą do Ełku a drogą przez las do Baran. Potem nie mogło zabraknąć promenady nad Ełckim jeziorem, a że była jeszcze dosyć młoda zośka trzeba było czas jeszcze zagospodarować. Jako że chciałem uciec choć trochę przez wiatrem pocisnąłem na Miluki po jednej stronie rzeki, a wróciłem po drugiej. Po kolejnym powrocie do Ełku dokręciłem do pięciu dych po nowej części obwodnicy notując czas przejazdu jednego kilometra wynoszący 1 min 36 sek :)

Super przejażdżka, siły starczyłoby pewnie jeszcze na drugie tyle, ale cóż poradzić, pracować trzeba...