trening przed robotą

Sobota, 30 lipca 2011 · dodano: 30.07.2011 | Komentarze 0

Wstałem, wyjrzałem za okno i wiedziałem, że grzechem byłoby pozostać w wyrze. Piękne błękitne niebo, sucho i praktycznie bezwietrznie, rześko przez co trochę zmarzłem w ręce na początku. Były prawie dwie godziny do rozpoczęcia szychty więc wyjechałem na jakieś pięć dych.

Wczoraj oprócz nowych gaci doszło także siodło SELLE ITALIA SLR GEL FLOW, zamontowane, więc trzeba je wypróbować. Trasa to dojazd do Kopijek, kawałek w stronę Prostek, a gdy licznik pokazał równe dwie dychy nawrót i kawałek po mieście. Wrażenia jeśli chodzi o nowe siodło - jest twarde, trochę gniecie, zawiewa chłodnym powietrzem przez dziurę ale za to w końcu nie drętwieje mi przyrodzenie. Trzeba będzie trochę kilometrów przejechać zanim się dupa przyzwyczai.
Początkowo jechało się ciężko, brak pary w nogach, ale z każdym przejechanym kilometrem było coraz lepiej. Trening bez żadnych założeń co do prędkości czy kadencji. Podczas drogi doszedłem do tego że to pierwszy poranny trening w lipcopadzie, lepiej późno niż wcale :p. Ogólnie przyjemnie oprócz tego, że po zejściu z roweru strasznie bolą mnie plecy w miejscu gdzie zderzyły się z asfaltem, jazda na MTB nie wymusza tak wygiętych pleców więc wczoraj nic mnie nie bolało.