Podjazdy:1057 m
Kalorie: 5342 kcal
Rower:żwirek

Piramida w Rapie, no i oczywiście Puszcza Borecka po drodze.

Czwartek, 29 lipca 2021 · dodano: 30.07.2021 | Komentarze 0

Wyszedłem wcześniej z pracy, żeby nie wracać nocą. Temperatura przyzwoita, do tego mocno dmucha z zachodu, więc wiatr będzie boczny przez większość trasy. Przed Pietraszami użądliła mnie pszczoła/osa, piecze jak jasna cholera, nicto jadę dalej, jeśli coś się będzie działo to zawrócę. Odwiedzam Łękuk, tydzień temu mieliśmy tu reset od roweru, komputera i dzwoniącego telefonu, mam ochotę na jeszcze jeden. Drogą którą wtedy szliśmy z Małgosią jadę do Lipowa, stąd zaczyna się Puszcza Borecka. Super ubite drogi, sporo kałuż po wczorajszych burzach i tysiące malutkich skaczących żabek :) Puszcza oprócz pięknych dzikich lasów i zielonych bagien, charakteryzuje się także najbardziej dziurawymi asfaltami w okolicy. Mijam Banie Mazurskie i kawałek później melduję się w Rapie, jest pusto, mam szczęście, bo w drodze z Bań mijało mnie sporo aut z całej Polski. Nie wracam jeszcze, jadę dalej pod granicę i testuję pod kołami naprzemiennie szutrowe tarki i gówniane asfalty. W bidonach wyschło, wiem że w Boćwince jest sklep, więc korzystam. BigMilk, cola i woda w bidony. Znów dziury i szutry aż do Szwałku a potem super dróżka do Mazur, którą pamiętam z ubiegłego roku. Coś zaczyna się dziać z PRAWYM kolanem, którego nie czułem dobre półtora roku. Trochę pomaga rozciąganie podczas jazdy, ale odczucie co jakiś czas powraca. Na koniec to samo czuję w lewym, więc może to kwestia butów, bo w tych turystykach do tej pory żadnych długich dystansów nie robiłem. W samym mieście spotykam kolegów kończących szosową ustawkę, wiec na chwilę siadam pogadać.

Jest jeszcze kawałek Puszczy gdzie nie byłem, będzie okazja do kolejnej wycieczki na północ, jakoś w tym roku często mnie tam ciągnie...