Podjazdy:371 m
Rower:żwirek

Bez celu przed pracą

Czwartek, 28 maja 2020 · dodano: 29.05.2020 | Komentarze 0

Ruszam bez celu, nawet kierunku nie byłem w stanie wybrać, w głowie mętlik, może na rowerze odpocznę psychicznie. W zasadzie przed każdym rozstajem myślę co dalej, wiedziony losem docieram do Zded. Zaraz, zaraz, ale przez wieś to ja nigdy nie jechałem... wykluwa się jakiś cel w końcu. Bardzo fajna droga. Na chwilę nad urocze leśne jeziorko, singiel wzdłuż Lipińskiego odpuszczam, bo chęci jazdy po korzeniach nie mam. W Rożyńsku kolejne przygody z bezmózgimi czteronożnymi debilami (pierwsza była w Zdedach), za wioską odbijam w las. Bardzo przyjemne miejsce, szkoda że jest wycinka, więc i sporo kolein i błota. Rzadko tu zaglądam, za każdym razem powtarzam sobie że warto to robić częściej. Wyjeżdżam w Małkini, jak już tu jestem to odwiedzę cmentarz w Woszczelach, bo odkąd zacząłem je zaliczać przejeżdżałem obok wiele razy nie zatrzymując się. Czasu jeszcze kupa, więc jako drugi odwiedzam wojenny zaraz za torami we wsi Siedliska. Na koniec kawałek promenady, nadal lusterko na jeziorze, wiatru nie ma wcale. W powietrzu czuć nadchodzące lato, wokół coraz więcej maków - dla mnie te kwiaty to jego zwiastun.