Rower:żwirek

Środa, 19 czerwca 2019 · dodano: 21.06.2019 | Komentarze 0

Ostrzyłem sobie ząbki na tę trasę już dawno. Dziś w końcu się udało wstać odpowiednio wcześnie i mieć chęć na jazdę, bo dwa ostatnie dni były zupełnie nierowerowe. Lekko chłodno, tylko 14 stopni, w cieniu wręcz zimno, ale nie ubieram wiatrówki. Wiatru zero, jak ja lubię takie poranki..., tylko ruch na szesnastce jakiś taki spory. W Okartowie niespodzianka, nowy asfalt, w ubiegłym roku byłem tu w lipcu i się trochę nakląłem, ot widać ktoś moje słowa słyszał. Super sprawa, będzie elegancki objazd Orzysza, z fajnymi widokami i małym ruchem. Poza sezonem oczywiście, bo wieś jest niestety z tych skomercjalizowanych, gdzie pensjonat stoi na pensjonacie i knajpa na knajpie. To nie moja bajka.
W Orzyszu jestem chwilę po 7mej, jeszcze prawie dwie godziny, więc wybieram dłuższą drogę, bo nie chce mi się wracać tą samą. Bardzo duży ruch wojskowych pojazdów, chyba coś się dzieje na poligonie. Za Bemowem w końcu spokój, zerkam na Garmina i wychodzi mi że powinienem zdążyć jadąc przez Drygały asfaltem. Jakoś nie mam chęci na terenową jazdę, może dlatego że znowu coś w plecy weszło. A już prawie dwa miesiące było dobrze... Zaczyna się robić ciepło, zatrzymuję się w lesie przed Baranami na zdjęcie nogawek i jadę prosto do pracy.