Środa, 27 grudnia 2017 · dodano: 28.12.2017 | Komentarze 0

Na chwilę za miasto, trochę zimno w łapki, więc postanawiam zawrócić do domu po cieplejsze rękawice. Przyjemnie bo nie wieje, temperatura lekko na plusie, tylko na Konieczkach ślisko. Jest tu zawsze ciut zimniej, w całym mieście w porządku, a w tym miejscu kałuże ścięte.
Wczoraj umówiłem się z Mariuszem na małe co nie co. Ruszamy po pracy z planem zaliczenia gminy Kowale Oleckie, trasą którą jechałem latem z Gosią. Początek trochę za mocny, coś mi siedzi w kolanie, ale mam nadzieję że się rozkręci i tak się też dzieje. Kolano w porządku, ale za to zaczęło się coś dziać z biegami w rowerze. Łańcuch skacze po koronkach, objaw taki jakby coś pomiędzy nimi siedziało. Stajemy, sprawdzamy - jest czysto. WDF. Mariusz luzuje naciąg linki, jest trochę lepiej, ale nadal co jakiś czas skacze. Myślę co robić, zawracać, czy jednak ryzykować. Ostatecznie skracamy trasę, odpuszczamy drogę na Filipów, zaliczamy gminę jadąc tam i spowrotem krajówką. Skakanka uspokaja się, są momenty że przez kilka kilometrów jest w porządku, więc odbijamy na Świętajno. W lesie trochę mgieł, zaczyna mi być lekko zimnawo, bo mamy pod wiatr. Krótka pauza w Sajzach na moście na siku i rozciąganie. Piękne Łaśmiady w świetle księżyca, nad samym jeziorem asfalt skrzy się, kałuże pościnane, całe szczęście trzyma. Końcówkę jedziemy krajówką, nie ma dużego ruchu o tej porze, a nocą kierowcy bardziej na rowery uważają. Dokręcać mi się już nie chce, boli mnie głowa, więc zjeżdżam do domu -  wystarczy.