Poniedziałek, 25 września 2017 · dodano: 26.09.2017 | Komentarze 0

Co będzie to będzie. Albo przejdzie, albo mnie do końca rozłoży. Nie mogę siedzieć bezczynnie, nosi mnie, z nudów jem i wiadomo co się z wagą dzieje.

Ruszam trochę przed świtem, jest w miarę jasno, w mieście już spory ruch. Przed Bałamutowem łapię słonko, przypominam sobie o asfalcie od Jeziorowskich - trzeba oblukać. Niestety w Łaśmiadach nic się nie zmieniło, ubita szutrówka z dziurami, asfaltu niecały kilometr od strony Jeziorowskich tylko. Szkoda. Podjazdy robię na stojaka, jakoś mocno się nie spinam, aby nie nałykać się zimnego powietrza, a i tak wyszedł PR przed Juchami - dziwna sprawa. Super widoki z górki, super nowe asfalty w jednych i drugich Krzywych. Odbijam jeszcze na kiepską drogę do Rożyńska, aby nie wracać z Woszczel po śladzie. Cały czas mocno dmucha  zimny, wschodni wiatr.

Po pracy dokrętka nad jeziorem, coś zaczyna się kolano odzywać. Chyba przegiąłem trochę wczorajszą szosą i dzisiejszymi podjazdami na blacie.