Poniedziałek, 27 lutego 2017 · dodano: 28.02.2017 | Komentarze 0

Wczoraj na rower wyjść się nie dało, rano śnieg, potem z deszczem, a na koniec sam deszcz. Zmieniam kasetę, łańcuch, blat i kółka od przerzutki. Mam nadzieję że już zima nie wróci...Poprzedni zestaw zrobił przez rok równą dychę.

Wstaję wcześniej, jest mokro (tego się spodziewałem), lekka mgła, ciepło (+3) i wieje umiarkowanie. W Regielnicy gaszę światło, dmucha w plecy - super. Dobre się niestety kończy, zaraz za Sypitkami zaczyna padać i pada z małymi przerwami do końca. No to się pogodynka w zeznaniach pogubiła...ehhh. Zawracam i kręcę się po lesie, ale gdy rękawiczki puściły i zrobiło się zimno jadę do pracy. Przemokłem cały, dobrze że są warunki na suszenie i awaryjne suche skarpetki (jechałem w letnich butach i ochraniaczach) Dodatkowo łańcuch zaczął rzęzić. Nowy. A przecież zawsze na oryginalnym smarowaniu zawsze można było parę setek zrobić. Brrrrrrrr.

Po południu jest jeszcze jasno, jest 7 stopni, prawie nie wieje i co najważniejsze mam luźną godzinkę. Robię więc rundkę wokół Regielskiego, jedzie się super, noga podaje jak głupia. Wracam już po ciemku, w lesie sporo zamglonych połaci, czuć ciepłe i zimne masy powietrza - dokładnie tak jak letnią nocą.