Wtorek, 28 kwietnia 2015 · dodano: 28.04.2015 | Komentarze 2

Wczorajsza mocniejsza jazda niestety pozostawiła ślad w postaci dolegliwości w piszczelach pod kolanami. Dziś już nie cisnąłem.

Takiego poranka życzyłbym sobie codziennie. 14 stopni chwilę po 6tej rano i żadnej zmarszczki na jeziorze. Jadę w kierunku na Bajtkowo, potem się zobaczy... Trasa mocno pagórkowata, nie siłuję się, jedzie się super, jedyny problem że tylnia opona skończyła swój żywot. Jest przedarta z boku, koło ma duże bicie, tak jakby było zdecentrowane. Mocno denerwujące szczególnie na gładkim asfalcie. W Mostołtach postanawiam jechać prosto na Zdedy, na poligon się nie wybrałem, skręciłem na Monety (nigdy w tej wiosce nie byłem), a potem do DW667. Lasem przebijam się do szosy Rajgrodzkiej, bardzo miły fragment trasy. Do Mrozów lasem nie mogłem dojechać bo była wycinka drzew, tną wszędzie na potęgę. Nie przypominam sobie, żeby było tak dużo wyciętych fragmentów lasu. Ostatecznie do Mrozów docieram asfaltem, wracam autostradą, nad jezioro, przy działkach i obwodnicą.

Wracam już bez naddatków w deszczu, ale takim przyjemnym, cieplutkim :) A jakie świetne, świeże powietrze było po burzy jakąś godzinę wcześniej.

Super poranek. 14 stopni i zero wiatru :) © dodoelk

Bajtkowo, co roku w tym miejscu takie widoki © dodoelk