Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

Trzeba zacząć drugą rundę redukcji, bo waga powoli, powoli pnie się w górę. Problem tkwi w jedzeniu i tutaj muszę poszukać rozwiązania, do tego oczywiście poranne spalanie.

Za oknem mgła, taka okrutna. Trochę strach za miasto ruszać, na teren nie mam ochoty, ale cóż...zobaczymy. Nad jeziorem mleko, ale widać tarczę słońca próbującego się przebić. Faktycznie. W lesie OK, w Mrozach już widoczność całkiem niezła. W takim razie jadę "Selment". O 7.00 dzwonię do chłopaków zapytać czy wstali - dobrze że zadzwoniłem, bo nie wiem czy by się do szkoły na 2-gą czy 3-cią lekcję wybrali. Zdejmuję wiatrówkę, pojawia się lekki wietrzyk, słonko też miło praży. Nie lubię drogi z Sypitek do Pisanicy, ale że dawno tam nie byłem - jadę. Potem do Wysokiego i krajówką do Ełku, po drodze rozciąganko na przystanku. Zalatam do domu, zrzucić niepotrzebne już ubrania i dokręcam tak aby być w pracy o czasie. Powrót też wydłużony o leśną autostradę, tutaj kilometr pod wiatr (zaczęło niestety dosyć odczuwalnie dmuchać) utrzymując tempo ponad 30km/h. Promenada, opcja full, a na końcu zakupić izotonik.