do/z pracy plus wymiana łańcucha

Sobota, 21 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 0

Rano krócej bo godzinę wcześniej w sobotę pracę zaczynam. Lekki mrozek, przymglone słońce i prawie nie wieje. Ślisko tylko w jednym miejscu, poza tym sucho. Regielnica i po mieście.

Po pracy tym razem dłużej, ciepło, ale zgnilizna w powietrzu, wiatr się wzmógł. Ponawiam kierunek jazdy z poranka, za Regielnicą dogania mnie Radek i jako że ma w planach "Selment" zabieram się z nim. Pogadaliśmy sobie jadąc obok siebie, w Sędkach ja odbijam i wracam krajówką do domu. Momentami mokro, spociłem się w dłonie mocno, alaski na dodatnie temperatury są zdecydowanie za ciepłe, za to pierwszy raz nie zmarzłem w palce u nóg.

Wczoraj zmieniłem łańcuch, w 0,7 na przymiarze wpadał już dawno, ale centrumrowerowe.pl dopiero zrealizowało zamówienie złożone 2go lutego. 18 dni. Całkiem niezły wynik....Po KMC i Shimano nadszedł czas na SRAM'a. Czuć że ciut za późno zmieniłem bo na jednym trybie lekko przeskakuje przy depnięciu. Przebieg HG50 wyniósł 2016 km, i powinienem go zmienić już dobre 500 km temu. Na KMC przejechałem trochę więcej, ale i warunki atmosferyczne były lepsze.