Wrzesień, 2014

Środa, 17 września 2014 · dodano: 17.09.2014 | Komentarze 0

Korzystając z okazji przebywania w dużym mieście zakupiłem klocki do szosy, miałem nadzieję na większy wybór, ale ostatecznie wziąłem komplet takich jakie były oryginalnie. Założyłem, więc trzeba było mały test zrobić, teraz w końcu mam hamulce :)

Poza tym coś się kierownica ciężko kręci, trza będzie zajrzeć w stery i coś brzęczy (szczególnie pod wiatr), dźwięk jakby jakaś luźna śrubka była - wkurza niesamowicie - jak na razie śledztwo nie dało wyników.

rano

Środa, 17 września 2014 · dodano: 17.09.2014 | Komentarze 0

Kolejny dzień w aucie i poczekalniach w przychodni przyszpitalnej. Rano na godzinkę, na tyle się udało wyjechać. Jakby cieplej, może za sprawą faktu że dziś rękawiczek nie zapomniałem wziąć, a nawet wiatrówkę w kieszeń zapodałem (całe szczęście nie trzeba było na plecy wkładać).

Wtorek, 16 września 2014 · dodano: 16.09.2014 | Komentarze 0

Promenada i Szeligi, przeraźliwe zimno, jezioro paruje, uciekłem w las i było trochę lepiej. Rękawice oczywiście zostały w domu... czas chyba odgrzebać coś grubszego na plecy i nogi. Powrót już cieplutki.

Poniedziałek, 15 września 2014 · dodano: 16.09.2014 | Komentarze 0

Rano na raty, po dojeździe do pracy na biurku leży nowy GARMIN :). Minął równy tydzień od wysłania, dostałem wersję refurbished, z kolejną dwuletnią gwarancją :)

Powrót tym razem dłuższy, była możliwość (czas), więc skorzystałem - Barany, ełckie w przeciwnym kierunku niż zazwyczaj i trochę po mieście. Po raz kolejny spierniczyła się podstawka od licznika SIGMA. Ehh.

Wyspa Róż

Sobota, 13 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

Miało być coś dłuższego, szosowego w weekend, ale Gosia zrezygnowała, mi samemu się też już nie chce, chyba nadszedł koniec sezonu.

Wyspa Róż.
Miejsce to po głowie chodziło już od jakiegoś czasu, dwa tygodnie temu też się tam wybieraliśmy, ale przydarzyła się awaria. Szybki obiad i ruszamy. Cieplutko, prawie nie wieje, początek tak jak rano i znowu ciężko mi się kręci. Na liczniku prawie dwie dychy, w końcu docieramy do lasu, trochę z buta przeczesując runo. Jeden podgrzybek, ale sądząc po ilości ludzi w lesie i tym co mają w koszykach grzybów jest zatrzęsienie. Jest decyzja, jutro zamiast na rower jedziemy na grzyby. Wracając do wycieczki. Sama wyspa to teren prywatny, na mostku atakuje nas pies, nie ma szans na zwiedzanie. Szkoda, super miejscówka, ktoś ma świetną lokalizację do życia, las, woda dookoła, zero cywilizacji. W bidonach susza, kasy zero, mus wracać. Znowu dopada mnie to dziwne uczucie w kolanie które towarzyszyło mi przed BB Tourem i w jego trakcie, rozciągam, naciskam, na chwilę przechodzi. Wracamy krajówką, terenem byłoby sporo górek i piachu, dużo więcej wysiłku i czasu.

Sobota, 13 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

W końcu coś dłuższego przed pracą, wczoraj poszedłem wcześniej spać (nie było meczu) to i rano bez problemu wstałem. Super wschód słońca (bez fotki), zero wiatru i cieplutko. Jakoś strasznie nie cisnąłem, ale na górkach w stronę Bajtkowa się ujechałem, z NWE terenem do Baran, na chwilę do domu, a potem kręciłem się tam gdzie nigdy nie byłem, po drugiej stronie obwodnicy, na koniec jeszcze prawie do Szelig. Powrót nad jeziorem.

Piątek, 12 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

W końcu, po przeszło dwóch tygodniach nadszedł czas odkurzyć szosówkę, stała sobie brudna, a ja jakoś siły na czyszczenie nie miałem. Klocki z tyłu zżarte, trzeba kupić nowe. Bez licznika bo DAKOTa pojechała do serwisu, czasem się wiesza, a do końca dwuletniej gwarancji już niedaleko - podobno mają wymienić na nową :)
Ot tak, bez celu, zaciągnęło mnie w kierunku (jak zwykle) Kałęczyn, momentami zaczynało już ciągnąć chłodem na łąkach, więc zawróciłem, kawałek obwodnicą, w te i nazad i do domu. Bez lampek, a już szaro się zaczęło robić. Testowo wrzuciłem na telefon trackmate, trasa się na serwer wysłała, ale na urządzeniu się nie zapisała, więc dystans i czas "no oko"

Piątek, 12 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

Czwartek, 11 września 2014 · dodano: 11.09.2014 | Komentarze 0

Wokół jeziora, Mrozy, Szeligi. Bez wiatru, momentami gęsta mgła, wilgoć szczypała przez rękawice. Na powrocie goniłem Darka po obwodnicy, dogoniłem i chwilę pogadaliśmy, zbierało się na deszcz, ale spadł już po powrocie do domu.

Środa, 10 września 2014 · dodano: 10.09.2014 | Komentarze 0

Jeszcze chwilę udało się wieczorkiem wygospodarować. Dawno mocniejszego akcentu nie było, więc muzyka na uszy i wio... Nic wymyślnego, po twardym do Regielnicy (jakoś nie mam ochoty na jazdę w terenie). Wyszło to jaki jestem cienki, zazip, pot po dupie cieknie a ja ledwie 5-6 km zrobiłem, do tego jakoś tak uda bolą...Za to pompka trochę przegoniona, a takie zmęczenie na wieczór jest całkiem przyjemne.