Info
Ten blog rowerowy prowadzi dodoelk z miasta Ełk. Przejechałem 192240.84 kilometrów w tym 4539.60 w terenie. Moja średnia prędkość 20.53 km/hWięcej o mnie. GG: 5934469
odwiedzone gminy
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Październik8 - 0
- 2024, Wrzesień17 - 0
- 2024, Sierpień6 - 0
- 2024, Lipiec9 - 0
- 2024, Czerwiec16 - 0
- 2024, Maj18 - 0
- 2024, Kwiecień25 - 0
- 2024, Marzec33 - 0
- 2024, Luty33 - 0
- 2024, Styczeń27 - 0
- 2023, Grudzień25 - 0
- 2023, Listopad25 - 0
- 2023, Październik22 - 0
- 2023, Wrzesień30 - 0
- 2023, Sierpień31 - 0
- 2023, Lipiec32 - 0
- 2023, Czerwiec32 - 0
- 2023, Maj37 - 0
- 2023, Kwiecień31 - 0
- 2023, Marzec30 - 0
- 2023, Luty30 - 0
- 2023, Styczeń29 - 0
- 2022, Grudzień27 - 0
- 2022, Listopad26 - 0
- 2022, Październik33 - 0
- 2022, Wrzesień27 - 0
- 2022, Sierpień33 - 0
- 2022, Lipiec35 - 4
- 2022, Czerwiec38 - 0
- 2022, Maj29 - 0
- 2022, Kwiecień31 - 0
- 2022, Marzec36 - 3
- 2022, Luty27 - 0
- 2022, Styczeń28 - 0
- 2021, Grudzień31 - 0
- 2021, Listopad23 - 0
- 2021, Październik33 - 0
- 2021, Wrzesień29 - 0
- 2021, Sierpień30 - 0
- 2021, Lipiec29 - 0
- 2021, Czerwiec34 - 4
- 2021, Maj35 - 2
- 2021, Kwiecień26 - 3
- 2021, Marzec37 - 0
- 2021, Luty34 - 1
- 2021, Styczeń38 - 0
- 2020, Grudzień32 - 1
- 2020, Listopad27 - 2
- 2020, Październik29 - 0
- 2020, Wrzesień25 - 0
- 2020, Sierpień23 - 4
- 2020, Lipiec35 - 2
- 2020, Czerwiec33 - 2
- 2020, Maj30 - 2
- 2020, Kwiecień32 - 10
- 2020, Marzec27 - 0
- 2020, Luty30 - 0
- 2020, Styczeń20 - 3
- 2019, Grudzień25 - 4
- 2019, Listopad36 - 4
- 2019, Październik32 - 0
- 2019, Wrzesień28 - 0
- 2019, Sierpień23 - 3
- 2019, Lipiec23 - 0
- 2019, Czerwiec24 - 3
- 2019, Maj29 - 2
- 2019, Kwiecień28 - 3
- 2019, Marzec23 - 0
- 2019, Luty34 - 0
- 2019, Styczeń34 - 5
- 2018, Grudzień29 - 2
- 2018, Listopad31 - 0
- 2018, Październik25 - 1
- 2018, Wrzesień24 - 7
- 2018, Sierpień26 - 3
- 2018, Lipiec27 - 0
- 2018, Czerwiec26 - 3
- 2018, Maj29 - 4
- 2018, Kwiecień27 - 0
- 2018, Marzec34 - 4
- 2018, Luty40 - 1
- 2018, Styczeń35 - 1
- 2017, Grudzień33 - 2
- 2017, Listopad35 - 1
- 2017, Październik26 - 0
- 2017, Wrzesień26 - 2
- 2017, Sierpień25 - 6
- 2017, Lipiec31 - 2
- 2017, Czerwiec23 - 0
- 2017, Maj28 - 4
- 2017, Kwiecień26 - 6
- 2017, Marzec30 - 1
- 2017, Luty21 - 9
- 2017, Styczeń24 - 13
- 2016, Grudzień34 - 3
- 2016, Listopad27 - 2
- 2016, Październik33 - 0
- 2016, Wrzesień23 - 11
- 2016, Sierpień25 - 4
- 2016, Lipiec37 - 3
- 2016, Czerwiec24 - 12
- 2016, Maj33 - 2
- 2016, Kwiecień30 - 19
- 2016, Marzec30 - 6
- 2016, Luty30 - 0
- 2016, Styczeń30 - 15
- 2015, Grudzień33 - 4
- 2015, Listopad16 - 0
- 2015, Październik30 - 3
- 2015, Wrzesień31 - 5
- 2015, Sierpień27 - 19
- 2015, Lipiec31 - 27
- 2015, Czerwiec36 - 7
- 2015, Maj34 - 10
- 2015, Kwiecień24 - 6
- 2015, Marzec30 - 11
- 2015, Luty25 - 7
- 2015, Styczeń28 - 13
- 2014, Grudzień29 - 10
- 2014, Listopad31 - 10
- 2014, Październik25 - 11
- 2014, Wrzesień29 - 6
- 2014, Sierpień28 - 23
- 2014, Lipiec38 - 21
- 2014, Czerwiec30 - 23
- 2014, Maj35 - 8
- 2014, Kwiecień31 - 16
- 2014, Marzec27 - 18
- 2014, Luty30 - 9
- 2014, Styczeń35 - 16
- 2013, Grudzień26 - 5
- 2013, Listopad34 - 7
- 2013, Październik32 - 11
- 2013, Wrzesień29 - 10
- 2013, Sierpień40 - 5
- 2013, Lipiec18 - 10
- 2013, Czerwiec26 - 12
- 2013, Maj25 - 17
- 2013, Kwiecień25 - 21
- 2013, Marzec24 - 10
- 2013, Luty30 - 4
- 2013, Styczeń38 - 1
- 2012, Grudzień25 - 4
- 2012, Listopad29 - 0
- 2012, Październik31 - 7
- 2012, Wrzesień29 - 7
- 2012, Sierpień31 - 8
- 2012, Lipiec34 - 33
- 2012, Czerwiec35 - 20
- 2012, Maj36 - 10
- 2012, Kwiecień30 - 13
- 2012, Marzec27 - 29
- 2012, Luty42 - 39
- 2012, Styczeń42 - 20
- 2011, Grudzień28 - 5
- 2011, Listopad30 - 3
- 2011, Październik34 - 4
- 2011, Wrzesień57 - 26
- 2011, Sierpień55 - 14
- 2011, Lipiec41 - 24
- 2011, Czerwiec55 - 18
- 2011, Maj57 - 36
- 2011, Kwiecień52 - 21
- 2011, Marzec50 - 3
- 2011, Luty29 - 5
- 2011, Styczeń3 - 0
- 2010, Listopad12 - 1
- 2010, Październik32 - 0
- 2010, Wrzesień43 - 1
- 2010, Sierpień3 - 0
it outsourcing
Dane wyjazdu:
167.61 km
0.00 km teren
06:11 h
27.11 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Focus Cayo 4.0
treningowo do Kolna
Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 7
Pierwszy z serii treningów "wysiedzeniowych". Trasa ustalona aby wiatr współpracował na powrocie, nie chciałem na początek przeszarżować, gdy mając setkę w nogach w perspektywie zostanie 70 pod wiatr. Trzeba przygotować tyłek, plecy, ręce i przede wszystkim nogi pod wielogodzinne wyjazdy.Wyszło więc tak, tam i spowrotem...
Wyjazd dosyć późno, bo po 8mej, nie wiem czy zimno, zależy do czego to odnieść - było jakieś 6 stopni. Zimowe spodnie, a góra jak w niedzielę - bluza i wiatrówka, do tego lekkie długopalczaste rękawiczki. Było w sam raz.
Do Orzysza trasa znana na pamięć, trochę zagotowałem się na górkach w okolicy Buniaków, ale zawsze tak było:) W stronę Pisza zaczyna się walka z wmordewindem, trochę osłony daje las. Dalej przejazd przez Pisz nie zważając na zakazy jazdy dla rowerów (ścieżki pokryte piaskiem i oczywiście z kostki). Kawałek za miastem sikustop, cykam fotę, zdejmuję wiatrówkę i ogarniam sprawy dzwoniącego non stop telefonu na plecach...ehh te służbowe komórki...
Dalej jest ciężko, tętno 160, prędkość 22-23 km/h ale przede mną perspektywa nagrody jaka mnie czeka gdy będę tędy wracał. W Kolnie na chwilę przystanąłem w parku, zjadłem snickersa i 2 banany i po chwili ruszyłem w drogę powrotną.
Pisałem coś o nagrodzie? Taaaaak, tak chcę zawsze :) cztery dyszki na liczniku, cisza w uszach, a tętno 130 :)Droga do Pisza mija momentalnie, choć zaczynam czuć ból pleców i lewego łokcia, także lewe kolano się odzywa (kontuzja ciągnie się od zeszłego roku), całe szczęście nie boli, po prostu je czuję. Kawałek za Piszem wizyta w sklepie, tankuję bidony - tutaj ciekawostka - nie wiem czy to przez fakt że rama jest mała, czy tak niemieccy inżynierowie wymyślili, ale na rurze podsiodłowej duży jednolitrowy bidon się nie mieści...Kolejny kawałek dalej robię fotę tak jak w 2011 i 2012 roku w tym samym miejscu, z tym że wtedy były to majowe wycieczki do Pisza. Teraz jestem tu wcześniej i na dłuższej trasie.
Cały czas czuję ból w części krzyżowej kręgosłupa, tyłek w porządku, to dobrze bo obawiałem się nowego siodła. Od Orzysza wiatr już tak nie pomaga, w lesie czuć zdecydowanie że jest chłodniej, śnieg jeszcze z tydzień poleży nawet jak będzie tak ciepło jak dziś.
Rower pasuje idealnie, "S" wcale nie jest za mały, super tłumi dziury w asfalcie, niby czarny też jest karbonowy ale różnica jest wielka. Trening udany, myślałem że bardziej wymordowany wrócę, trochę bolało to i tamto, ale po to właśnie pojechałem aby się organizm do jazdy przyzwyczaił i żeby bóle pojawiały się trochę później niż wcześniej.
Kategoria >150
Komentarze
czegevara | 17:48 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Sęk w tym że tak łatwo ich wyjąc się nie da. Potrzebny specjalny "zajobek" aby je wybic nie uszkadzając mufy. A potem do włożenia potrzebna prasa. Paranoja...
czegevara | 18:18 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj
Jeśli suport to BB30 to witaj w klubie. Problemem nie jest korba FSA tylko pomysł Cannondale''a z tym posranym suportem z wciskanymi łożyskami. Pstrykanie i cykanie w tym suporcie to standard. Jedyny sposób, który ponoc skutkuje to wyjęcie łożysk, oczyszczenie mufy i zamontowanie ich spowrotem na Loctite 641 lub 609 (klej do cylindrycznych płaszczyzn). Pstrykanie pojawia się właśnie na styku zewnętrznej bieżni łożyska z aluminiową mufą oraz clipem trzymającym łożysko od wewnątrz. Można też założyc adapter i wsadzic normalny suport HTII oraz oczywiście zmienic wtedy korbę...
czegevara | 17:57 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj
Jeśli suport to BB30 to witaj w klubie. Problemem nie jest korba FSA tylko pomysł Cannondale''a z tym posranym suportem z wciskanymi łożyskami. Pstrykanie i cykanie w tym suporcie to standard. Jedyny sposób, który ponoc skutkuje to wyjęcie łożysk, oczyszczenie mufy i zamontowanie ich spowrotem na Loctite 641 lub 609 (klej do cylindrycznych płaszczyzn). Pstrykanie pojawia się właśnie na styku zewnętrznej bieżni łożyska z aluminiową mufą oraz clipem trzymającym łożysko od wewnątrz. Można też założyc adapter i wsadzic normalny suport HTII oraz oczywiście zmienic wtedy korbę...
Isgenaroth | 13:50 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj
Oby tylko nie to. FSA to syf totalny, niedopracowany. Piotrek w swoim Canonie też ma problemy.
Isgenaroth | 15:58 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj
Jak się sprzęt sprawuje ? Na takim dystansie już go pewnie poczułeś ?
Komentuj