nieudany wypad do Suwałk

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 3

Miałem nie jechać na maraton, nie było dla mnie miejsca, więc wybrałem się odprowadzić Żabcię a sam podjechać na niedzielną zbiórkę. Okazało się że jednak miejsce jest, więc pocisnąłem do domu biorąc ze sobą jedynie numer startowy.

Prognozy widziałem, padać zaczęło już po drodze ale nie był to jakiś straszny deszcz. Zajechaliśmy na metę mając w planie dojechać do Suwałk czyniąc przy okazji rozgrzewkę, ale na dojazd ostatecznie zdecydowałem się tylko ja i żona ma :) reszta pojechała samochodami, bo ustalili że kierowców wystarczy aby potem na metę dotrzeć. Zlało nas strasznie przez te 15 km asfaltem, żona zaczęła coś marudzić o rezygnacji a ja czułem się nieźle, przemoczony do końca ale w bojowym nastroju. Deszcz padał cały czas, raz mniejszy raz większy, a w końcu wszyscy podjęli decyzję o rezygnacji - sam bym nie pojechał więc zabraliśmy się spowrotem do domu.

szkoda
Kategoria <50, zawody

dater
| 06:33 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Było naprawdę, naprawdę niebezpiecznie. Do dziś zbieram się do kupy po tym wszystkim ;) Jak się zabiorę wreszcie za relację to wszystko opiszę.
dodoelk
| 11:15 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj W Suwałkach było bardzo niebezpiecznie co widać po opisach ludzi na forum - teraz uważam że faktycznie lepiej było odpuścić niż zrobić sobie krzywdę. Trasa trudna nawet jak na warunki suche.

Po prostu nie miałem ochoty na start w Mazovii, poszedłem zobaczyć jak to wszystko wygląda i tyle.
RoboD
| 09:26 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Cieniasy ;-) A tak na poważnie, dlaczego nie pojechałeś Mazovi?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luzla