Temperatura:-3.0

Poniedziałek, 27 lutego 2012 · dodano: 27.02.2012 | Komentarze 4

Czad. Rano jasno. Wiatr cichnie, choć nadal go czuć do tego lekki mrozek. Napadało trochę śniegu, minimalnie, ale wszystko pokryte białym korzuszkiem.

Parę minut później zza chmur przebiło się słonko, dzień dłuższy - samopoczucie przy poniedziałku od razu lepsze.

Po południu piękne słonko, sucho, ale nadal dmucha.

Wieczorem zamiast treningu wizyta w piwnicy, zmiana opon na Schwalbe Silento (tylna zużyta conieco, ale jeszcze sporo wytrzymać powinna). Przy okazji czyszczenie, w końcu mam z przodu blat (po wydłubaniu całego syfu z przedniej przerzutki). Muszę wymienić łańcuch jeszcze, wszystkie linki z pancerzami oraz klocki, wycentrować tylne koło i rower będzie mniejwięcej do sezonu gotowy.

stan licznika przy wymianie 12.850 km

RoboD
| 19:10 czwartek, 1 marca 2012 | linkuj A fakt, wymiana w takim razie niezbędna. BTW w przygotowaniach do sezonu, nie zapomnij o przeglądzie sterów... bo możesz przypadkiem znaleźć tam coś takiego.

dodoelk
| 17:54 czwartek, 1 marca 2012 | linkuj Na mrozie liki się przycinały, szczególnie ta od tylnej przerzutki. Poza tym już w trzecim miejscu zaczynają wyłazić druty z pancerza, do tej pory je po prostu przycinałem.
RoboD
| 12:08 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Co z tymi pancerzami było nieteges, że musisz je wymienić? Pytam, bo zmieniałem niedawno linki w zimówce (10kk przejechane) i nie widziałem potrzeby ich zmiany.
grigor86
| 17:54 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Nie ma to jak Słońce, nawet mróz nie taki straszny.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas