Temperatura:-3.0
HR avg:119 ( 63%)

wietrzna pięćdziesiątka

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 1

Zacząłem powoli tęsknić za wspólnymi niedzielnymi wyjazdami, a dziś pogoda była na tyle dobra że wybrałem się na miejsce zbiórki. Choć teraz, po czasie, chyba bym nie pojechał. Zimny przenikliwy mocny wiatr z północy, minus 3 stopnie, momentami opady śniegu. Spora grupa, aż 6 osób. Ruszamy sprawdzić czy da się w lesie przed wiatrem schować, niestety nie ma takiej opcji, podłoże to lodowisko. Tak więc pozostaje szosa. Kółko wyszło takie:

Do Prostek tempo całkiem niezłe, bo z wiatrem, tutaj max dzisiejszej wycieczki 42,1 km/h, po skręcie w stronę Kopijek już dmuchało mocno z boku, na tyle, że trzeba było dobrze kierownicę trzymać, tak wiatr spychał na bok (choć kawałek w lesie był całkiem przyjemny). No i mordęga spowrotem w stronę domu, niby cały czas na zmianach, ale umordowałem się konkretnie. Skręciliśmy jeszcze we czwórkę do lasu, obok szkółki leśnej i magazynów, też ślisko pioruńsko, momentami także grząsko zaczyna się już robić, ziemia puszcza, tak jak jezioro (choć dalej amatorów łowienia spod lodu nie brakuje)