Rower:

trenażer

Piątek, 28 października 2011 · dodano: 28.10.2011 | Komentarze 0

Po dotarciu do domu pierwsza jazda na trenażerze. Testowałem różne warianty, obciążenia, przełożenia. Powiem tyle: jazda nijak nie przypomina tej prawdziwej, licznik prędkość pokazuje wziętą chyba z księżyca (przełożyłem sensor z przodu na tył, rozmiar opony taki sam przecież). Spokojnie na największym obciążeniu i najtwardszym przełożeniu da się przez 2-3 minuty jechać z kadencją >80, czego w życiu na prawdziwej drodze bym nie dał rady. Chyba że to obciążenie w moim egzemplarzu nie jest zbyt wielkie. Prawdą jest fakt, że pot leje się litrami...chyba ostatni raz tak się ze mnie lało latem przy jakiejś robocie jakieś 30 kg temu. Masakra. Co do tezy że więcej niż godzinę się wysiedzieć nie da na razie się nie wypowiem, bo tak długo nie siedziałem,ale jest to bardzo prawdopodobne.
Trochę faktów z licznika, choć tak jak pisałem nie są do końca wiarygodne:
DISTANCE : 20,42
TIME : 31,30
AVG SPEED : 38,89
AVG CADENCE: 88
MAX SPEED : 69,21
MAX CADENCE: 136

Brak pulsaka - ale zamówiony już u św. Mikołaja :)