do pracy

Środa, 31 sierpnia 2011 · dodano: 31.08.2011 | Komentarze 0

Przez okno pogoda wydawała się śliczna, bezchmurne niebo i piękne słonko. Jednak po wyjeździe entuzjazm spadł, tak jak wczoraj mocny wiatr i towarzyszące mu zimno. Czyżby nadszedł czas na wydobycie z szafy zimowych rękawic?

Trasa podobna do wczorajszej, z tym że odbiłem w stronę Bunelki, potem asfaltem do Szrejek, dziś tylko jeden podjazd pod górkę i tak jak wczoraj zjazd z szosy na Karbowskie. W zamierzeniu miałem pojechać przez Ciernie do Zdunek i dalej do Lipińskich, ale skręciłem do Rostek Bajtkowskich. Wybrałem złą drogę, przez co miałem znowu przygodę z psami. Najpierw dwa małe, więc dałem ostro po pedałach, ale za chwilę do nich dołączył owczarek, a ten już był mocny. Nosz kkkk....aa w wiosce przecież wszystkie bramy na oścież pootwierane, a o łańcuchu i budzie nikt nie słyszał. Chyba się w końcu zdecyduję na zakup jakiegoś spray'a ANTI-DOG.
Dalej tak jak wczoraj - najpierw dziurawym asfaltem do Nowej Wsi, drogą przy torach, gdzie wczoraj zauważyłem mocno pochylony słup telefoniczny:

potem szeroką leśną drogą do Baran, promenada i trochę po mieście. Jakoś przypadkowo wyłączyłem zapis ścieżki w sports trackerze, to co się nagrało wygląda tak: