po południu

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 2

Tak jak dzień wcześniej umówiłem się z żoną, że ruszamy od razu po skończeniu przeze mnie pracy. W jej trakcie miałem wymyślić trasę, a że wiało mocno przez cały dzień i żar lał się z nieba trzeba było wytyczyć ją maksymalnie pod osłoną lasu. Wyszło mi takie coś, zrealizowane praktycznie w 100%:

Po drodze odwiedziliśmy nowe miejsca, choć tak bliskie domu nigdy nie byliśmy w Królowej Woli gdzie krowy jedzą gruszki prosto z drzewa...

...urokliwe dzieła bobrów w lesie, wogóle ten las bardzo mi się podoba, w tym roku pierwszy raz tam byłem, choć to przecież rzut beretem od domu. Cudze chwalicie a swego nie znacie, mówi porzekadło...a wracając do bobrów to w okolicy Ełku takich zatopionych fragmentów lasu jest sporo:

Jeszcze jeden aspekt wycieczki zasługuje na wzmiankę, a mianowicie single track przy torach pomiędzy Czerwonką a Woszczelami. Miałem nagranie na kamerze, ale nadal mam problem z jej ustawieniem, nagrała się tym razem kierownica i moje lewe kolano. Zamocowanie na pasku od plecaka nie jest dobrym rozwiązaniem.

Zajechaliśmy jeszcze do wsi Bienie, cyknąć fotę, bo już wcześniej wpadł mi w oko domek kryty strzechą