Rower:

co się odwlecze...

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 0

Dwa razy planowałem do Rajgrodu dojechać, nie udawało się z braku czasu. Tym razem była możliwość, to żal było nie wykorzystać. Wyjazd przed siódmą, zimno (-2 st. C), na szczęście drogi suche, w zacienionych miejscach lód. Słońce kilka razy błysnęło na chwilę, większość drogi była pochmurna. Do Rajgrodu szybciutko doleciałem niesiony podmuchami wiatru, po drodze widać oznaki wiosny, choć dookoła sporo jeszcze wczorajszego śniegu.

Paręset obrotów koła dalej śliczny obrazek jeziora rajgrodzkiego, a po drugiej jego stronie ośrodek "Łabędź" gdzie we wrześniu ubiegłego roku była impreza weselna kolegi z pracy. Super sprawa - wesele połączone z biwakiem :P wspomnienia przednie...

W Rajgrodzie krótki "parking" przy ośrodku żeglarskim, jak widać na załączonym obrazku jeszcze sporo słońca potrzeba żeby omegi spłynęły na wodę.

Powrót standardowo pod wiatr, lekko cieplej (+2 st. C) ale zmarzły mi palce u nóg, więc już bez żadnego przystanku na gorącą herbatkę do domu.