Temperatura:-3.0

Stare Juchy

Środa, 9 marca 2011 · dodano: 09.03.2011 | Komentarze 0

Urlop. Dzień 3.

Dziś w przeciwną stronę niż dwa ostatnie dni. Po wczorajszym nogi bolą więc założenia na dziś skromniejsze co do kilometrów. Rano zimno, wyjazd przed 8mą, na termometrze -3, potem zrobiło się przyjemnie, na koniec tripu było już powyżej zera.

Tak jak codziennie w tym tygodniu, na początek wiatr w plecy, do Starych Juch wyszła średnia 27 km/h, lepiej niż latem. Trasa "górzysta" jak przystało na mazury garbate, koniec drogi wieńczy takie coś:

Pod koniec wjazdu w nogach ogień. No cóż, do tej pory tylko dojazdy do pracy i niedzielne przejażdżki (i to tylko latem), a tu zachciało się tygodniowego zimowego maratonu. Za to po wjechaniu na górkę, oczom mym ukazały się takie oto obrazki:

Postanowiłem też "zahaczyć" o widoczną w tle wieżę widokową, tam to dopiero wiało, ale za to jaki widok...

... Powrót oczywiście pod wiatr. Ale dziś można z czystym sumieniem powiedzieć że WIAŁO, bo wczoraj i w poniedziałek to była popierdułka jakaś a nie wiatr. Tak więc około 20 kilosów walki z żywiołem, sił starczyło tylko na kawałek obwodnicy.