HR max:126 ( 67%)
Podjazdy: 51 m
Kalorie: 1071 kcal
Rower:

Three lakes walkrafting. Sunowo, Lepaki, Mołdzie.

Niedziela, 28 maja 2023 · dodano: 29.05.2023 | Komentarze 0

Trochę jednak wiało, choć było sporo flauty, całe szczęście raczej było z wiatrem. Po drodze ciekawy obrazek, widzę że coś płynie w wodzie, coś małego, ale szybkiego. Okazuje się że widać głowę koziołka i sterczące uszy, ależ on w tej wodzie zasuwał :) Po drodze myślałem nad wskoczeniem na wyspę, na mapach widać pozostałości po dawnym domu, podobno francuskiego żołnierza z armii Napoleona, ale ubiór nieodpowiedni do łażenia po krzakach. Może kiedyś zimą, kiedy da się tam dotrzeć po lodzie.

Trasa zaplanowana, choć nie było szans na wygodne wyjście z Sunowa, większość brzegu niedostępna, pogrodzona prywatnymi posesjami. Dwa mniej więcej kilometrowe odcinki spacerkiem, za pierwszym razem spuszczamy powietrze, potem już niesiemy napompowane pływadła. W domu okazuje się że były dwie wtopy, jedna to rozbieżność pomiędzy wskazaniami telefonu i Garmina, telefon zaliczył, Garmin nie. Uważam że byłem, więc dorysowuję ślad. Druga już poważniejsza, ominęliśmy kwadrat na końcu jeziora Mołdzie, a od strony lądu dojście jest słabe. Niekoniecznie niemożliwe, ale upierdliwe. Jakoś to trzeba będzie rozwiązać :)