Podjazdy:753 m
Kalorie: 2932 kcal
Rower:żwirek

j. Lipińskie od strony poligonu, Wyspa Róż (prawie), trzy cmentarze przy trasie i pierwszy bocian.

Niedziela, 27 marca 2022 · dodano: 29.03.2022 | Komentarze 0

Wieje już trochę mniej, więc można ruszyć na coś dłuższego, pytam Tomka, jest chęć, więc jedziemy razem. Od jakiegoś czasu po głowie chodziło mi wybranie się na orzyski poligon, zaliczenie dwóch dużych kwadratów, cmentarza i zobaczenie j. Lipińskiego z drugiej niż zazwyczaj strony. Potem kolejny kwadrat nad jeziorem Orzysz we wsi Krzywińskie, jestem tu kolejny raz. Ładnie tu. Dalej kolejny cmentarz przy drodze, sporo kopnego piachu i jedziemy w stronę Wyspy Róż, gdzie już kiedyś próbowałem (z Gosią) dotrzeć. Niestety jest tak samo jak dawniej, "teren prywatny" i ujadające psy, więc po przekroczeniu mostka zawracamy. Przynajmniej kolejny duży kwadrat zaliczony. Dalej jedziemy przez Orzysz, w sumie przez pomyłkę, bo można było przecież karnąć się przesmykiem między Orzyskim a Wierzbińskim. Na wylocie kolejny cmentarz, w końcu wiatr zaczyna pomagać. Odpuszczamy zjazd nad jezioro Orzysz od zachodniej strony - będzie pretekst do kolejnej tu wycieczki. Stąd już prosto do domu bez zbędnego kluczenia.