Podjazdy:340 m
Kalorie: 2266 kcal
Rower:żwirek

+4 i kilka nowych fajnych ścieżek.

Niedziela, 30 maja 2021 · dodano: 31.05.2021 | Komentarze 0

Nie ma możliwości dłuższego wyjazdu, jadę więc tylko zaliczyć kilka cmentarzy. Ciepło i zimno na raz, słońce smaży, a północny mocny wiatr chłodzi. Dosyć długi dojazd, kolejny raz do Borzym, ale stamtąd już w nieznane, W Stożnym byłem tylko raz na chwilę, kiedy zaliczałem wszystkie miejscowości w powiecie. Cmentarz zaraz za wioską, zadbany. Kolejne dwa obok siebie, pierwszy większy wojenny z tylko jednym odnalezionym nagrobkiem. Kawałek po polu aby dotrzeć do drugiego, widać pień drzewa i gęstą roślinność, nic więcej nie da się zobaczyć. Do kolejnego znów polem trzeba się dostać, tym razem już z buta, mocno zarośnięty, odnalazłem ślad jednego nagrobka. Ostatni również w środku pola, ale tu już zboże po pas, a widać w oddali kolejne chaszcze do zbadania, więc odpuszczam. Zawitam tu zimą lub wczesną wiosną.
Dalej już droga powrotna, ale żeby nie jeździć znanymi drogami najpierw gruntówkami do Rajgrodu, potem ścieżką nad jeziorem i wyjeżdżam z miasta. Jadę na teren ośrodków wypoczynkowych, zaliczam singiel na grobli, wizytę w "Kniei" z zamkniętą bramą (na szczęście udało się wydostać) i asfaltowe dojazdowe dróżki leśne. Końcowe trzydzieści już po jeżdżonych dziesiątki razy drogach.