Podjazdy:264 m
Kalorie: 1773 kcal
Rower:żwirek

Nie odnaleziony cmentarz, nowy asfalt, brak przejazdu, mega błoto i powrót na kole spotkanych kolegów.

Piątek, 25 września 2020 · dodano: 26.09.2020 | Komentarze 0

Cel, to kolejne cmentarze i sprawdzenie nowego asfaltu. Podczas dojazdu udało się trafić na wąskotorówkę, sporo walki z wiatrem, ale jest super cieplutko, więc specjalnie nie przeszkadza. Dojeżdżam w okolice cmentarza, ale znajduje się na drugim skraju lasu, jest bardzo gęsto, a czasu na szlajanie się nie mam, zostawiam na później. Nowy asfalt kończy się znakiem "teren prywatny", zaglądam na posesję, jest otwarte, ale faktycznie musiałbym komuś pod chałupą przejechać, więc odpuszczam. Wbijam na polną, wracam do Kucz i powrotem na wytyczoną trasę, od drugiej strony także nie ma dojazdu. Wiedziałem że przejazd przez las może być problematyczny, ale ostatnio było raczej sucho więc powinno się udać. Faktycznie kiedyś było jeszcze gorzej, ze trzy razy trzeba było zejść i ominąć błoto lasem. Kolejny cmentarz odpuszczam, bo czas nagli, a straciłem go już sporo, więc cisnę asfaltem. W Wiśniowie spotykam kolegów z PT Mazury, mają małą awarię, staję na chwilę tylko i jadę dalej. Jest z wiatrem więc przyjemnie. Za chwilę koledzy mnie doganiają, w sumie nic dziwnego, są na szosówkach, łapię się na koło i nie bez trudu ciągnę się za nimi aż do miasta. 40+ km/h na żwirku mi się chyba jeszcze nie zdarzyło jechać, chyba że z górki :)