Podjazdy:664 m
Rower:żwirek

Nie tędy droga...

Sobota, 20 czerwca 2020 · dodano: 22.06.2020 | Komentarze 0

Ruszam chwilę po świcie, ale słońca na niebie brak, może to i lepiej... Przyjemne 17 stopni, zero wiatru, wreszcie da się żyć. Do Suwałk jadę tak, alby zaliczyć trochę dróg na których nigdy nie byłem, jest trochę wrednych szutrówek, ale także dobrych asfaltów. Celem wyjazdu było sprawdzenie, czy drogami technicznymi w pobliżu S61 da się ominąć miejskie ulice. Niestety nie ma szans, jest w sumie jakieś 1,5-2 km dróg gruntowych. Zajeżdżam na stację kolejową, bo nigdy jej nie widziałem, kawałek ładnego centrum miasta i kieruję się na starą ósemkę. Nigdy nie miałem odwagi nią jechać, bo ruch był kosmiczny, ale odkąd powstała eska jest w miarę OK, pozostał tylko lokalny.

Przebija się słońce i temperatura zaczyna nieprzyjemnie rosnąć, rozkręca się także powoli wiatr, dobrze że jest sprzyjający. Staję pod wioskowym sklepem na drugie śniadanie złożone z pączków, jogurtu i coli, od razu lepiej :) W końcówce zaczyna być ciężko, choć dopiero 10ta, jest już ponad 25 stopni, zdecydowanie za ciepło jak dla mnie.