Rower:żwirek

Wtorek, 28 kwietnia 2020 · dodano: 29.04.2020 | Komentarze 0

Cieplutko w porównaniu do wczorajszego poranka (+6),  tyle że pochmurno i wietrznie. Postanawiam zacząć odwiedzać wszystkie zapomniane mniej lub bardziej okoliczne cmentarze. Zarówno te miejscowej ludności przed wojną jak również te wojenne z 1914 roku. Na początek dwa w dawnej wsi Szyba, która dziś jest częścią miasta oraz trzeci w Mrozach Wielkich.

Po pracy jadę odwiedzić kolejny. Dojazdu od strony szosy nie ma, bo w tym miejscu powstało składowisko materiałów do budowy VB. Musiałem się tam dostać od strony lasu co nie było proste, bo trzeba było się przedostać przez wycinkę, a potem bardzo zarośniętą drogę. Miejsce cmentarza na OSM niestety bardzo nieaktualne, wobec czego czekał mnie spacer po chaszczach. Zrobiłem pierwsze sferyczne zdjęcie na Street View, niestety jak to za pierwszym razem, wyszło słabo. Zostało już mało czasu, więc na kolejny już nie zaglądam, będzie na następny wyjazd. Mam dość piaskownicy w lesie, może wreszcie popada solidnie.