urlop dzień 6

Sobota, 28 marca 2020 · dodano: 28.03.2020 | Komentarze 0

Oj dawno nie miałem wolnej soboty. To ostatni dzień wolnego i ostatni dzień dobrej pogody, trzeba to wykorzystać. Ruszam przed ósmą, tak jak ostatnimi dniami, tak jak wcześniej zero wiatru. Dziś zimniej na starcie, ale szybko robi się ciepło, ubrany jestem tak jak wczoraj, więc jest OK. Po drodze zauważam kilka starych cmentarzy, na które wcześniej nie zwracałem uwagi, jakoś ostatnio mnie ten temat zaciekawił. Na jeziorach "lusterko", choć wiatru trochę jest, czuć to "tam" bo popycha i "z powrotem" bo zatrzymuje. Na drogach pusto, asfalty w większości dobre, tempo całkiem niezłe - bardzo przyjemna wycieczka.

Z kolanem bez zmian, na rowerze czuję tylko gdy depnę, w cywilu czuć przy wstawaniu i schodzeniu po schodach. Dorysowałem brakujące cmentarze do OSM, po drodze zauważyłem też nowy asfalt do wsi Radzie. Nigdy tam nie byłem, bo od wojewódzkiej odchodził wstrętny bruk, będzie okazja przetestować przy jakiejś wycieczce w przyszłości.