02:03 h 12:10 km/h:
Rower:

urlop dzień 4

Czwartek, 26 marca 2020 · dodano: 26.03.2020 | Komentarze 0

Według założeń dziś przerwa od roweru, ale coś ze sobą trzeba zrobić, nie będę przecież w domu gnił. Już dawno chciałem sprawdzić przejezdność ścieżki przy jeziorze Sunowo, byłem tam sto lat temu, oraz kolejny stary leśny cmentarz. Z kolanem z dnia na dzień powolutku lepiej. Kolejny dzień z minimalnym wiatrem i pełną lampą, chyba się za ciepło ubrałem. Przed gospodarstwem jeziorowym odbijam na drogę którą kiedyś na mapie dorysowałem, ale być tam nie byłem. Błoto straszne, ciężko obejść aby się nie upieprzyć, a w słońcu już zaczyna zmarzlina puszczać. Schodzę w dół nad Sunowo, stromo bardzo, przy brzegu mnóstwo zwalonych drzew przez bobry. Ścieżka wzdłuż torów przejezdna, choć kilka położonych drzew trzeba omijać. Cmentarz tak jak wszystkie w okolicy zaniedbany i zapomniany przez ludzi, choć czasem ktoś zagląda sądząc po kilku zniczach. Powrót pod wiatr, wychodzi jednak że ubranie na plecach mam właściwe, na koniec oglądam budowę ulicy Olsztyńskiej w Ełk-Osadzie.