Rower:chomik

chomik

Piątek, 22 listopada 2019 · dodano: 23.11.2019 | Komentarze 2

Za oknem piździawa, rozstawiam więc trenażer. Nie zakupiłem jeszcze licencji na ZWIFTa, bo nie wiem ile będę go na razie używał, a na dwa - trzy razy w miesiącu szkoda kasy. Jazda więc lekko ułomna, bo znów startuję od początku, od 1 lvl. Odpalam jakiś workout, ale jest zdecydowanie za ciężki więc po 20tu minutach rezygnuję. W planie mam dłuższe kręcenie ale w spokojnym tempie, nie mam ochoty się zagotować. Trasa mniej więcej OK, niecałe 40 km i trochę ponad 300 metrów w górę. Po drodze 2 sprinty po kilkanaście sekund i finałowy wjazd na wulkan. 11 % na szczycie już na stojąco, bo trzymało nielicho. Po ukończeniu pętli kilka minut na spokojnie.

Największym problemem jest pot, jadąc w realu nigdy nie mam tak mokrego tyłka. Nudy faktycznie nie ma, duuuuża różnica na plus w porównaniu do tego co kiedyś było na zwykłym rolkowym. No i cisza, najgłośniejsza w tej całej zabawie jest przerzutka przy zrzucaniu na mniejszą zębatkę.

Kategoria trenażer

dodoelk
| 17:37 poniedziałek, 25 listopada 2019 | linkuj Tak, raz a dobrze. Chcę trochę siły poćwiczyć zimą bo tego mi brakuje w sezonie. Niestety w Ełku nie mam gdzie potrenować na dobrym sprzęcie i jestem skazany na domówkę.
wilk
| 16:11 poniedziałek, 25 listopada 2019 | linkuj To jakiś wypasiony trenażer kupiłeś, że takie bajery obsługuje?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw