Rower:

Przełęcz Karkonoska - bez roweru zdecydowanie łatwiej

Piątek, 23 sierpnia 2019 · dodano: 31.08.2019 | Komentarze 0

Po dwóch dniach względnego odpoczynku, czyli unikania chodzenia po schodach i w dół (co oczywiście do końca się nie udaje) ruszamy na kolejną wędrówkę. Chciałem pokazać Gosi drogę na przełęcz Karkonoską i to był główny punkt naszej trasy.

Tym razem jedziemy autem pod Wang skąd ruszamy na szlak. Znów jest wczesna pora i znów szczęśliwie jest pusto, skręcamy z głównej kamiennej drogi na czarny szlak. Super droga, co prawda po kamieniach, ale idzie się praktycznie płynącym strumieniem, więc się trzeba mocno nakombinować żeby się nie zmoczyć. Tym razem założyłem buty do biegania, więc już tak bardzo kolana nie obrywają. Dodatkowo jako wspomaganie mam kijki z którymi jest zdecydowanie lżej. Po wejściu na Karkonoską robimy przerwę w Odrodzeniu i ruszamy dalej. Zielony szlak którym chcieliśmy wracać jest zamknięty, idziemy więc dłuższą drogą. W końcówce znów czuję kolana, ale wspomagam się kijkami i jest zdecydowanie lepiej niż we wtorek. Ale co będzie na rowerze? Zobaczymy, jest jeszcze kilka dni do powrotu do domu.