Rower:żwirek

słabizna

Niedziela, 17 marca 2019 · dodano: 18.03.2019 | Komentarze 0

Zerkam za okno co chwilę. Ciągle mży. Gdy tylko przestało zbieram się, zupełnie nie przejmując się tym że jest bardzo mokro. Żwirek ma tę zaletę że bieżnik odrzuca wodę daleko do tyłu, na plecach nie ląduje praktycznie nic. Pogoda pod psem, szarość i zgnilizna, w sumie całkiem ciepło i nadal mocno wieje. Wiatr odczuwam w pozytywnym wymiarze, tylko myślę co będzie potem, bo planów jasno sprecyzowanych nie mam. Ot jakąś setkę może się uda wykręcić... Już od jakiegoś czasu po głowie chodzą Sołtmany, Żywki i Kruklanki, ale dymać potem taki kawał pod wiatr mi się nie chce. Wogóle czuję się jakiś taki bez sił zupełnie. Nie wiem, może nastawiałem się na pogodowe cuda-wianki jakie pogodynka od kilku dni wieściła. 15 stopni i lampa... taaa... 6 i mgła...W Wężówce podejmuję decyzję, że pojadę do Dunajka wojewódzką asfaltem. Las kusił, ale po błocie jeździć mi się nie chciało. Piękne okolice Świętajna, wiatr przeszkadza, ale na szczęście nie zabija. Robię przerwę na rozciąganie, chwila ulgi dla pleców, bo niestety całe czas je czuję. Super fragment przez las, coraz większe dziury w Sajzach, wreszcie Malinówka, gdzie trzeba podjąć kolejną decyzję. Wracam do miasta, potem się gdzieś po ulicach dokręci.
Przed samymi MIlukami dzwoni Gosia że jednak wyszła na rower, umawiamy się w Malinówce, więc wracam po śladach. Spotykamy się dopiero przed Bałamutowem, ustalamy plan, z którego wynika że znów pojadę tą samą drogą. Czas płynie miło, tempo zdecydowanie wolniejsze, więc trochę odżyłem. Pod koniec boli mnie praktycznie wszystko, dłonie, uda, cały kręgosłup, a to tylko 120 km. Mam nadzieję że to tylko gorszy dzień, bo nie wygląda to zbyt dobrze.