The Final Countdown

Niedziela, 19 sierpnia 2018 · dodano: 20.08.2018 | Komentarze 1

Chłopaki umawiali się na wyjazd do Węgorzewa, nam pomysł pasuje, bo Gosia ma w okolicy gminną dziurę. Godzina startu jest jednak dla nas zbyt późna, no i tempo jazdy będzie dla nas zbyt wymagające.
Początek chłodnawy, na łąkach mgły, wiatru brak, więc jedzie się świetnie. Do Giżycka przez Upałty, omijamy krajówkę, ale potem jedziemy obwodnicą, bo jest pusto. Przerwa na rozciąganie i wafelka zaraz za miastem. Przed Węgorzewem same zakazy, a DDR wykonany z takiej kostki że szkoda gadać, ale jakoś zmęczyliśmy ten fragment. Wizyta w toalecie na Stacji, chwila z kolegami startującymi na maratonie MTB i czas ruszać do domu. Kolejny raz do Krukalnek tędy jadę, świetne tereny, zupełnie jeszcze nieskażone nowoczesnością i tłumem turystów. Chwila przerwy na loda, bułkę i colę w Kutach, dobrze że po wsiach jest sporo otwartych w niedzielę sklepów..Za Kruklankami mijamy się z Pawłem, który po nawrotce dochodzi nas przed Juchami i kawałek jedziemy wspólnie. Końcówka już zbyt ciepła, aby miało być przyjemnie, choć dojeżdżam zupełnie bez zmęczenia.

Ostatnia jazda przed BBT. O swoją formę się nie martwię, mam nadzieję że uda się założenia zrealizować, a jeśli nie to tragedii nie będzie. Podchodzę do imprezy zupełnie na luzie. Co do Gosi, to jakaś tam forma jest, więc w te 70 godzin powinna spokojnie imprezę ukończyć.