igraszki z wiatrem

Niedziela, 12 sierpnia 2018 · dodano: 13.08.2018 | Komentarze 0

Mieliśmy ruszyć wieczorem, tak aby wiatru uniknąć i ewentualnie skorzystać z jego pomocy w końcówce. Byliśmy już na zewnątrz z rowerami kiedy się mocno rozpadało... W sumie niedługo potem z zachodu szła niezła burza, na którą na pewno byśmy się nadziali. Trzeba więc trochę plany zweryfikować, bo tylu kilometrów ile chcieliśmy zrobić się już nie da.

Ruszamy chwilę przed świtem, wieje ale da się jechać, męczące są jedynie mocne podmuchy. Stajemy na pauzę na moście w Pięknej Górze i ustalamy że jedziemy do Kętrzyna i wracamy. Wiatr się z każdą chwilą rozkręca, przed Kętrzynem wieje już naprawdę mocno. Po nawrotce w uszach cisza, jaka ulga...

Gosia postanawia jednak wydłużyć nieco trasę i pojechać na Wilkasy i Szymonkę. Dla mnie bomba. Trzeci raz w ciągu miesiąca tu jestem. Kilka minut przerwy na kawę i pączka, trochę walki z bocznymi podmuchami i wreszcie kierujemy się na wschód. Zdejmujemy nogawki, bo zrobiło się ciepło, rozciągam się bo niepokojąco odzywa się lewe kolano. Gosia więcej dokręcać nie chce, z moich wyliczeń wynika że zabraknie jakieś 15 km do dwóch setek. Cały czas czuję to kolano, jest tak jak na MRDP. Gdy jest lekko nie czuję nic, ale na każdym podjeździe odzywa się niestety. Odkładam więc na bok myśl o dokrętkach, a w domu rzucam się na wałek - dawno nie korzystałem.