dokrętka

Sobota, 17 czerwca 2017 · dodano: 20.06.2017 | Komentarze 0

Z powodu rezygnacji z trasy we czwartek mus był złapać gdzieś brakujące kilometry. Piątek w większości przespałem (z przerwami na jedzenie), zadek potraktowany pantenolem, a kolana zimnymi okładami.

Ruszamy chwilkę po 5tej, bez planu, Czasu mamy na maksymalnie do 13tej. Jako że tyłek i dłonie jeszcze do siebie nie doszły, nie chcę dziurawych dróg. Postanawiam ruszyć na Marchewki i tak też jedziemy. Plany weryfikuje jednak wiatr, okazuje się że na linii Kopijki-Prostki będzie boczny, postanawiamy tam też się kręcić. Na drugim dojeździe do Prostek zaczyna kropić, na trzecim przez jakieś 2-3 minuty zlało nas dokumentnie. Po głowie chodzi wycof, ale spoglądam na radar i widzę że chmurę mamy już za sobą. Dużym plusem deszczu jest fakt, że tyłek przestałem czuć wogóle (jak na BBT). Poza rundami tam i spowrotem robimy po jednym wypadzie na Tamę i wokół Regielskiego oraz przerwy na pierwsze i drugie śniadanie w piekarni w Prostkach.Pod koniec znowu przypomniał o sobie zadek, ale nie było tragedii, za to z kolanami było bardzo dobrze, czułem jedynie w momencie gdy mocniej przyciskałem.