02:55 h 10:44 km/h:
Rower:

Ełckie wokół z buta

Niedziela, 8 stycznia 2017 · dodano: 09.01.2017 | Komentarze 1

Słonko, ale -10 na termometrze. Na rowerze po godzinie będzie zimno, a na chwilę to mi się nie chce. Na bieganie i morsowanie nie było dziś opcji, no może jak bym się uparł to bym się w Ełckim zamoczył, ale wolę kameralnie i pobiegać po lesie, a nie po betonie. Pozostał więc spacer, taki w trochę szybszym tempie. Gosi pasuje, więc chwil kilka przed południem ruszamy.

Szybko wracam do domu po okulary przeciwsłoneczne, bo bije po gałach niesamowicie. Oglądamy pięknie skrzące się w słońcu Ełckie, potem super lodowe rzeźby na przeciwległym miastu brzegu. Najprzyjemniejszy fragment to Szareki -Barany, potem słońce zachodzi i z każdą chwilą robi się coraz chłodniej. Odwiedzamy Żabie Oczko, byli tu nasi, widać jeszcze nie do końca zamarznięty wycięty przerębel. Powrót promenadą, trafiamy na zbierającą się na morsowanie grupę kolegów Gosi, ale nie zatrzymujemy się na długo.

Po powrocie do domu niestety znowu odzywa się kręgosłup.