kolejna kicha

Niedziela, 20 listopada 2016 · dodano: 21.11.2016 | Komentarze 0

Wstaję i ruszam. Jest jeszcze ciemno, ale za chwilę zaczyna się szarówka. Dojeżdżam do Szarejek i myślę co dalej. Kręcić się wokół komina czy pojechać na dłuższy wypad? Problem rozwiązuje się sam, po wjechaniu na nierówną nawierzchnię znowu flak. Idę z buta kilka metrów, jestem tak wku... że wcale nie myślę, ale po chwili dochodzi do mnie ,że wczoraj znalazłem na półce uszczelniacz do dętek wygrany kiedyś przez żonę w jakimś maratonie. Wpuszczam. Uszczelnić nie uszczelnił, ale udaje się dostrzec to czego wczoraj nie znalazłem. Miniaturowe szkło, którego nie było widać ani od wewnątrz, ani z zewnątrz. Zdejmuję koło, jako że wiem gdzie jest dziura biorę łatki, niestety klej nie trzyma w reakcji z uszczelniaczem. Biorę dętkę, pompuję.

Nie wiem czemu ale teraz mam wrażenie że będzie OK, obawa z poranka gdzieś zniknęła. Ryzykować jednak nie chcę i wracam do miasta. Kręcę się po pustych ulicach, trochę mocując się z wiatrem, ale zaraz odzywają się kolana. Gdy miasto mi się znudziło jadę do lasu, dokręcam tam trochę i wracam do domu.