Środa, 9 listopada 2016 · dodano: 10.11.2016 | Komentarze 1

Minus 4, słońca brak, wiatr niewielki, ale mocno odczuwalny. Regielskie wokół, czyli ulubiona poranna trasa. W starych, letnich butach bez ochraniaczy ze względu na kolano. Nie poczułem dziś nic, to dobry znak, za to poczułem dotkliwe zimno w palce u stóp. Do 40tej minuty było dobrze, do 50tej znośnie, a na koniec już boleśnie.

Przed pracą zaczyna prószyć śnieg i pada przez cały czas. Po pracy jeszcze nie jest źle, bo większość tego co spadło stopiło się. Wróciłem asfaltem, tyłek mokry, poza tym dało się jechać przecierając tylko szybki w okularach. Kulminacja wieczorem i w nocy. Spadło sporo białego gówna. O ile na drzewach to całkiem ładnie wygląda, o tyle na ziemi z białego robi się gówno czarne, a tego po prostu nienawidzę.

Zima w parku © dodoelk

ramboniebieski
| 16:05 czwartek, 10 listopada 2016 | linkuj Świetne slajdy i bardzo udany pokaz. Klimaty ciepłe, bajkowe nawet mimo śniegu. Zatrzymałem się na twojej stronie właśnie z tego powodu. Z początku myślałem, że to kilka przypadkowych zdjęć i dobrze, że się pomyliłem. Obejrzałem z duży, zainteresowaniem pokaz slajdów. Niektóre z nich są zachwycające i świetne i dobre. Bardzo mi się podobają. Widzę, że zaliczyłeś mnóstwo gmin. Znajdę więcej czasu, to obejrzę wszystko. Pozdro

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oscsi