Podkrakowskie gminy

Środa, 19 sierpnia 2015 · dodano: 19.08.2015 | Komentarze 1

Ruszam po ciemnicy, kiedy wszyscy jeszcze śpią. To jedyny moment w wypełnionym atrakcjami dniu. Chłodno, ale da się jechać z gołą łydą, w sumie to bardziej wychładzał wschodni wiatr niż temperatura (13 stopni). Wieje w twarz, ale nie ma jeszcze biedy, wzmaga się dopiero po świcie. Całe szczęście wtedy już jest boczny, a na sporym odcinku daje ostrego kopa i można cisnąc na luzie prawie cztery dyszki. Drogi w większości dobre, nawet te gorsze fragmenty są o niebo lepsze niż w na Mazurach, duże zagęszczenie zabudowań, po drodze może z 10-20 km było przez pola czy las.

Mały problem z oboma kolanami, na przemian raz lewe, raz prawe, poza tym cały czas problem z pachwinami (ciągnie się już drugi tydzień). Oprócz tego jest OK, choć to 1/10 trasy i praktycznie po płaskim czuję się dobrze. Za 4 dni start, a ja odpoczywam od roweru dalej.
gminy:
Kocmyrzów-Luborzyca, Koniusza, Proszowice, Igołomia-Wawrzeńczyce, Nowe Brzesko, Koszyce, Szczurowa, Borzęcin, Brzesko, Rzezawa, Bochnia (obszar wiejski), Drwinia, Niepołomice, Kłaj.