tysiączek

Poniedziałek, 29 czerwca 2015 · dodano: 30.06.2015 | Komentarze 0

Weekend był obfity. W Sobotę imieniny, w niedzielę pożegnalny obiad, poniedziałek (w pracy) kolejne imieniny...A miałem kilogramy zrzucać...

Zainspirowany treningami Ola przypomniałem sobie że czas temu jakiś robiłem rozeznanie w okolicy odnośnie podjazdów nadających się do everestingu. Wybór padł na leśny terenowy podjazd pomiędzy Szarejkami a Mączami.

Ruszam w mżawce, zaraz przestaje, ale tylko po to żeby po chwili porządnie się rozpadać. Przecież nie zawrócę...Pada tylko kilka minut, a w Szrejkach jest już sucho. Jadę spokojnie, na początku tak aby wyczuć trasę (jeździłem tędy mnóstwo razy, ale nigdy w kółko). Sztywny początek, dalej spokojnie i parę metrów przed szczytem też dobrze "trzyma", do tego jest po korzeniach (tu postanawiam jechać stojąc). Kryzys nadszedł na 4 lub 5 pętli - chcę jechać tylko 10 razy, po 10-tym jeszcze 5, a potem to już głupio było się wycofywać, zważywszy że szło całkiem nieźle. Żadnych bólów na szczęście, trochę nudno, za to po 3,5 minuty wysiłku w nagrodę świetny zjazd :) No i poziomki na górze, zrywane na szybko bo chmara komarów atakuje :)

Sporo większy wysiłek niż na szosie i szosowym rowerze, waga sprzętu mniej więcej ta sama (porównując do szosówki z pełnymi bidonami i dużą podsiodłówką), dużo większy opór związany z grubymi oporami i szutrowo-korzeniowym podłożem oraz sporo twardsze przełożenie niż w szosówce. Przód 32 vs 34 (w szosówce), tył 21 lub 24 vs 30 (w szosówce). Trening siłowy wykonany, poszło lepiej niż myślałem, pewnie jeszcze kilka razy się skuszę, ale nie mam pojęcia jak możnaby 193 razy atakować tą górę (tyle razy trzeba aby wyszło 8848m przewyższenia)...To dopiero musiałaby być determinacja...

Powrót przez Maleczewo i promenadą.