pierwsza opalenizna

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 0

Planowałem jakieś 150 na sobotę, bo wiedziałem że niedziela będzie nierowerowa, niestety Gosię uraczono pracą na II zmianę. Szkoda wielka, bo pogoda cudna. No, może gdyby nie wiało, tak jak to było rano. Teraz już dmucha dosyć mocno.

Odjechać za bardzo nie mogę, bo dzieci w domu same, na nic dłuższego nie ma szans. Jadę do Wydmin, zaliczam okoliczne góreczki, powrót przez Stare Juchy. Tamże podjazd pod wieżę widokową i kawałek w stronę wsi Nowe Krzywe - napaść oczy pięknymi widokami moich kochanych Mazur :) Szkoda że asfalt jak ser szwajcarski... Wbiegam jeszcze na wieżę, tutaj też chwila dla ducha i wracam do miasta. Robię jeszcze rundę, mocno po obwodnicy - może uda się poprawić czas na KOM-ie...udało się :)

Z kolanami (odpukać) dobrze, górek trochę było, ale wszystkie na lekko, oprócz mocnych kilku kilometrów po płaskim i z wiatrem. Słońce może mocno nie paliło, ale na rękach widać ciemniejszą skórę :)