Sobota, 7 lutego 2015 · dodano: 07.02.2015 | Komentarze 4

Rozpoczął się kolejny gówniany (pogodowo) weekend. Rano miał być jeszcze lekki mróz, więc wstałem wcześniej. Faktycznie było zero, mżawka i spory wiatr. Pokręciłem się po mieście tylko.

Kończy się okres "plusa" w dopracowych dojazdach, chwila przerwy na oswojenie i rundę następną trzeba zacząć. Od początku roku spadło ponad 3 kg, jeszcze drugie tyle mam w planie przed sezonem. Zaniedbałem się strasznie od zeszłego lata...trzeba wrócić do formy :)

Isgenaroth
| 16:59 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj Nie tam żebym nie miał ograniczenia w żarciu, jednak moja piętą achillesową jest podgryzanie. Na przykład polecę sobie do Tesco i kupię mega pakę paluszków Lajkonika i idąąąą na raz :) A potem się dziwię, że brzuch rośnie :) No i w robocie dużo siedzę. Jednak, jeśli zdrowie pozwoli na powrót do normalnego jeżdżenia, to waga spadnie :), czego oczywiście oby Panom życzę.
dodoelk
| 15:26 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj samo nie zejdzie :)

obżarstwo i lenistwo to też moje główne grzechy, ale jak się zabieram za redukcję to zagryzam zęby, choć oczywiście upadki się zdarzają.
Isgenaroth
| 12:48 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj Ze mnie nie chce zejść. Mam nadwyżki z pięć kilo :(
czegevara
| 18:48 niedziela, 8 lutego 2015 | linkuj To masz przynajmniej tendencję spadkową. Ju muszę się pozbyć 8-9kg... Obżarstwo i lenistwo:) Echh...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa udocz