wokół cieśniny Peenestrom

Czwartek, 21 sierpnia 2014 · dodano: 29.08.2014 | Komentarze 0

Trzeba było się rozruszać po 16 godzinach w pociągach w dniu poprzednim. Zimno, gdy wyjeżdżałem założyłem nawet długie rękawice, potem było już w porządku, tylko wiało nielicho. Co ciekawe przy samym morzu cisza i spokój, a już 200 metrów w głąb lądu mocno wieje. Bardzo fajne miasteczka nad morzem, nie ma tam na szczęście tandety na straganach, czysto, schludnie. Przejazd wzdłuż morza po asfaltowej ścieżce, ruch rowerzystów bardzo duży. Bardzo ładne miasteczko Wolgast (Wołogoszcz), ciekawy most i zabudowa miejska. Potem już drogami w stronę "domu", dalej coś czuję w kolanie, szczególnie gdy jest pod wiatr i na podjazdach (były dwa krótkie 5-6%). Tuż przed wyjazdem dumając czemu ostatnio te kolano mi dokucza pomyślałem że skończyła mi się kuracja FLEXIT Liquid jakiś miesiąc półtora temu, zaszkodzić nie zaszkodzi a może to dlatego... Odebrałem paczkę z paczkomatu - zobaczymy. Potem odebrałem Jarka z pociągu, odwiedziliśmy serwis rowerowy (urwany nypel od szprychy w kole) i dentystę (awaria zęba).